
עמותות וקרנות
המגזר השלישי (מלכ"רים) - תדמית, הסברה והנגשת מידע.
עמותות, קרנות פילנטרופיות ומלכ”רים שונים נעזרים בסרטים לצורך גיוס תרומות, סרטונים לכנסים, הצגה וסיכום של פעילויות. לגייס תרומות זו עבודה קשה וצריכה להעשות בחכמה ורצינות. חשוב שיהיה סרטי תוכן באיכות גבוהה ומשכנעת שיחזקו את הפעילות השוטפת והחשובה של גופים אלו.
קרן אדמונד דה רוטשילד – כנס עשור
שנה: 2022
הלקוח:
קרן אדמונד דה רוטשילד
קרן אדמונד דה רוטשילד – כנס עשור
שנה: 2022
הלקוח:
קרן אדמונד דה רוטשילד
עמותת אנוש – פרויקט דיור

יום האישה – אך אתם מדברים?

עמותת חרוב – השיחה שלכם

מכון שיטים – מידע ותכנים תרבותיים – חג הפסח
שנה: 2016
הלקוח:
מכון שיטים - מידע ותכנים תרבותייםעל הסרט:
סרטוני תוכן המספרים את סיפור חגי ישראל מנקודת מבט חילונית, היסטורית ומסורתית. הסרטים משולבים בצילום עם אנימצית תמונות היסטוריות בתלת מימד. כל סרט מדבר על חג אחרהאתגר:
העברת מידע ותכנים תרבותיים
האקדמיה לחיים

מכינת שחר

פולברייט

אנוש 40 שנה
הלקוח:
אנושעל הסרט:
עמותת אנוש חוגגת 40 שנות פעילות. סרטון בסגנון דוקומנטרי המציג את פעילות הקרן תוך מעבר בין תחנות חשובות שהקימה במהלך השנים הרבות לקיומההאתגר:
לספר אודות הפעילות החשובה והרבה של העמותה לצד אינפורמציה רבה שעלולה להיות רבה מדי. איך לספר את סיפור העמותה ב10 דק'. האם נצליח להחזיק את הצופה כל כך הרבה זמן מול המסך?מדיה: מצולם
